Greek Kpop Lovers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

Do you like the Khuntoria couple?

Go down 
4 posters

Yes
Do you like the Khuntoria couple? I_vote_lcap71%Do you like the Khuntoria couple? I_vote_rcap
 71% [ 5 ]
No
Do you like the Khuntoria couple? I_vote_lcap29%Do you like the Khuntoria couple? I_vote_rcap
 29% [ 2 ]
Total Votes : 7

AuthorMessage
Bakacy

Bakacy

Do you like the Khuntoria couple? Empty
PostSubject: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Aug 17, 2011 4:28 am

Σας αρέσει το ζευγάρι ναι ή όχι;
Τι άποψη έχετε για το ζευγάρι; Ταιριάζουν; Νιώθετε πως έχουν χημεία μεταξύ τους; Μήπως όλα φαίνονται πολύ σκηνοθετημένα; Θα σας άρεσε αν αυτό το ζευγάρι ήταν αληθινό ή όχι;

Εκφέρεται την άποψη σας ελεύθερα και μην φοβάστε ότι θα στιγματιστείτε ή ότι είστε οι μόνοι γιατί μπορεί να υπάρχουν και άλλοι που πιστεύουν το ίδιο!
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Aug 17, 2011 4:34 am

me gusta trela auto zeugari kai oxi siggnwmi kiolas pou kapoioi kanoun ship merika straight pairings. den tha rwtisoume kai kanenan.
plus einai apisteuta dimofiles zeugari kai egw pou latreuw kai trela vic kai khun mou aresoun poli kai nai vriskw oti exoun ximeia.
vevaia krima pou ola auta ta eidame se ena show kai den paizei na ta doume pouthena allou alla tespa... :/

Back to top Go down
NunaNena
♥♥♥♥♥
NunaNena

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Aug 17, 2011 9:51 am

emena mou aerezan kai polu alla pleon tous exw vare8h giati exei paei enas xronos kai xiroteroi apo ton Kwon kai thn Gain egeina! h na ta fia3oun stali8ia pou egw prosopika den exw provlima h na fugoun apo thn ekpomph na telionoume den mporw allo!
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Aug 17, 2011 11:05 pm

haha relax unnie!! figane den figane?
afou kanan ton visual gamo i kanw lathos? hmmm

anyway etsi opws ta les me vlepw na min paw pote na ta dw ola ta eps teliika. o.o
tromazw. xDD
Back to top Go down
NunaNena
♥♥♥♥♥
NunaNena

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyThu Aug 18, 2011 3:52 am

oxi den efugan akoma sunexizoun alla oxi re desta otan 8es gia na krinhs monh sou
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyThu Aug 18, 2011 6:05 am

sinexizoun??
ma ti skata tous emeine na kanoun pia??
eleos! xDD

exoun figei tosoi kai tosoi alla autoi ekei...statheres a3ies! xDD
Back to top Go down
NunaNena
♥♥♥♥♥
NunaNena

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyThu Aug 18, 2011 9:28 am

em auto lew kai egw poso akoma?
Back to top Go down
tiana
♥♥♥♥♥
tiana

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Sep 07, 2011 2:52 am

OXI POLY AKOMA EYTYXWS..KAIROS HTAN!!
Nichkhun and Victoria confirmed to be leaving 'We Got Married'
Looks like today won’t be a good day for “We Got Married” fans — on the heels of the news that the David Oh – Kwon Ri Sae couple will be leaving from the show, Nichkhun and Victoria (known as the ‘Khuntoria‘ couple) will also be getting a ‘divorce’ from the popular MBC reality show.

“Two couples will be leaving the program in the middle of September,” stated a representative for MBC. “We’re in the middle of recruiting a new couple.” With the departure of two couples, it will be interesting to see how ‘We Got Married’ plans on filling the gaps.
Cr.allkpop.com
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyWed Sep 07, 2011 7:25 am

ANASTASI!
xairomai pou feugoun epitelous gt mas kourasan alla....heck gt a divorce?
gt den pantreuontai? auto perimename na kanoun.
oti na nai aaa me exoun ekneurisei. >____<
Back to top Go down
NunaNena
♥♥♥♥♥
NunaNena

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyFri Sep 09, 2011 1:12 am

hahahahaha vasika upoti8ete htan pantremenoi ekanan kai fotografish h sugkekrimenh to parakanan kai ekanan kai eikoniko gamo opote den emine ka tpt allo!
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyFri Sep 09, 2011 1:16 am

ara kala thimomoun!!
afou mou eixes pei oti den pantreutikan kai eimoun se fasi "...ma afou thimamai tin vic nifoula. ._."
xD

tespa ontws to parakanan den emeine kai tpt allo. xD
Back to top Go down
NunaNena
♥♥♥♥♥
NunaNena

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyFri Sep 09, 2011 1:20 am

1 me 2 epi akoma~~~ muahahahaha entometa3i pou tous to lene klama kai kako na deis!

entometa3i kosmos kai kako teleutea pou 8elei na pei sto wgm! emas mas rwtisa?
Back to top Go down
ellieBC
♥♥♥♥♥
ellieBC

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? EmptyFri Sep 09, 2011 1:24 am

haha klama? for real? eleos prepei na to dw kapote olokliro to wgm tous! xDD
edw i vic koitouse allous kai o khun tin agnoouse. xDD
oh my god so fake. xDDD

nai nai to 3erw! ma kala gt tosi premoura me to wgm? etsi theloun na bgoun lover? xDD
toso apelpismenoi?
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Do you like the Khuntoria couple?   Do you like the Khuntoria couple? Empty

Back to top Go down

Page 1 of 1