Greek Kpop Lovers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

[PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites

Go down 
AuthorMessage
Teta

Teta

[PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites Empty
PostSubject: [PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites   [PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites EmptySun Nov 14, 2010 3:55 am

An kai neo melos edo ,elpizo na min kano lathos pou dimiourgo afto to topic.
Stis 27 /11 tha gini to proto showcase kai fan meeting tou Park Jung Min[os solo ] stin Korea.
Ta fan forum apo Thailand kanoun project gia na tou paradosoun ena pano me rammena minimata apo olous tous fan

For Oversea Fans in each country:

If you are interested in this project, you can gather your messages in handwriting on white cloth with 1 m. width and no limit length within your country. Leave some space on the top of the cloth to bind country’s name

Epidi to project anakoinothike prosfata kai logiko inai arketoi[idios aftoi pou den zoun stin Asia] na min prolavoun to deadline, iparhi kai i defteri enallaktiki protasi opou bori to minima na stalthi sto project team meso e-mail kai tha to grapsoun ekini sto pano
Sizitodas mazi tous mou ipan oti isxii to parapano kai oti boro na simmetasho.
Epipleon mou protinan ean iparhoun kai alloi ellines fan na sigedroso ta minimata kai na tous ta stilo mazi me to diko mou minima.

Prosohi omos den prokitai gia pano ton SS501 alla gia ton Park Jung Min...katalavenete ti thelo na po.

To diko tous deadline inai 20 /11...thelodas na min to riskaro ego tha apostilo to e-mail stis 17/11
Ean endiaferetai kapoios as mou stili meso pm i sto e-mail i as dimosiefsi edo, to minima tou pros ton Jung Min ,to onoma kai tin poli.[sta agglika fisika]

Fighting!!

NEA ENIMEROSI!!To minima ehi orio tis 30 lexis.
Back to top Go down
Teta

Teta

[PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites Empty
PostSubject: Re: [PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites   [PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites EmptyWed Nov 17, 2010 9:52 am

Apla enimerono oti simera tha stilo to email gia to project.
Mehri tis 1 to proi tha imai internet...akoma kai ean den me dite online edo,elegho to e-mail gia enimerosis...min drepeste ...ekfrastite se 30 lexis gia ton Minnie!...kekekeke!
Back to top Go down

[PROJECT] Park Jung Min gift project from his fan sites
Page 1 of 1